Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Celebració del Ple del cartipàs

El dia 5 de juliol, a la sala de plens de Sant Martí Sacalm, es va celebrar el ple del cartipàs 2023-2027 en el qual van assistir l’alcaldessa, Eva Viñolas, els dos regidors, Lluís Pons i Pepi Muñoz i el secretari de Susqueda, Joaquim Llorens.

 

En aquest acte es van aprovar el seguit de decrets i/o resolucions que determinen, a l’inici del nou mandat, la manera en què la Corporació municipal afrontarà el seu càrrec respectiu. Es van tractar temes com el règim de dedicació i retribucions pel nou mandat als seus òrgans col·legiats, la delegació de competències del ple a l’alcaldessa, el nomenament de representants dels òrgans col·legiats, la constitució de la comissió especial de comptes, etcètera.

 

A partir d’aquest acte ha quedat establerta l’organització i funcionament de la nova Corporació juntament amb les diferents àrees en què s’estructura i treballa, els representants de les quals formaran part de l’Ajuntament de Susqueda: alcaldessa i tinents d’alcalde.